Головна » Файли » Дисграфія

У розділі матеріалів: 7
Показано матеріалів: 1-7

       А    О    И    Е    У 

Методичний матеріал | Переглядів: 372 | Завантажень: 35 | Додав: Mishel | Дата: 03.05.2016 | Коментарі (0)

Індивідуальний план корекційної роботи при дисграфії

Напрямки роботи:

1. Розвиток загальної, дрібної моторики та просторової орієнтації.

2. Розвиток фонематичних процесів та зорової уваги.

3. Робота над реченням (графічний аналіз, усний аналіз; розширення та скорочення  речень тощо).

4. Розвиток граматичних умінь (словотворення, словозміна).

5. Робота над словом (поділ на склади, звуковий та звуко-буквенний аналіз).

6. Збагачення словника та розвиток зв’язного мовлення.

Діагностика | Переглядів: 801 | Завантажень: 34 | Додав: Mishel | Дата: 20.04.2016 | Коментарі (0)

1. Помилки на рівні букви і складу.
2. Помилки на рівні слова.
3. Помилки на рівні речення і словосполучення.

Діагностика | Переглядів: 1693 | Завантажень: 33 | Додав: Mishel | Дата: 20.04.2016 | Коментарі (0)

1. Слово
2. Складів
3. Голосні
4. Наголошені
5. Ненаголошені
6. Приголосні
7. Дзвінкі
8. Глухі
9. Тверді
10. М’які
11. Букв
12. Звуків

Методичний матеріал | Переглядів: 1171 | Завантажень: 26 | Додав: Mishel | Дата: 20.04.2016 | Коментарі (0)

1) Утворіть слова і запишіть їх у зошит
2) Встав пропущені звуки
3) Прочитайте речення. Перепишіть. Узгоджуйте слова у реченні.
4) Порахуйте кількість слів і реченнях, склади схеми.
5) Складіть речення зі словами

Методичний матеріал | Переглядів: 455 | Завантажень: 35 | Додав: Mishel | Дата: 20.04.2016 | Коментарі (0)

1) Прочитай текст. Поділи його на речення. Добери заголовок. Запиши. Постав потрібні розділові знаки в кінці речень.

2) Прочитай речення. Розташуй їх так, щоб вийшов зв’язний текст. Добери до нього заголовок. Запиши.

3) Склади й запиши текст із деформованих речень. Постав розділові знаки.

Методичний матеріал | Переглядів: 3149 | Завантажень: 90 | Додав: Mishel | Дата: 20.04.2016 | Коментарі (0)

Мета: активізувати знання дітей про речення; формувати усвідомлення речення як групи слів, що виражає закінчену думку; розвивати навички логічної побудови речень.

Конспекти занять | Переглядів: 693 | Завантажень: 26 | Додав: Mishel | Дата: 20.04.2016 | Коментарі (0)