Головна » Файли » Дисграфія |
У розділі матеріалів: 7 Показано матеріалів: 1-7 |
А О И Е У |
Індивідуальний план корекційної роботи при дисграфії Напрямки роботи: 1. Розвиток загальної, дрібної моторики та просторової орієнтації. 2. Розвиток фонематичних процесів та зорової уваги. 3. Робота над реченням (графічний аналіз, усний аналіз; розширення та скорочення речень тощо). 4. Розвиток граматичних умінь (словотворення, словозміна). 5. Робота над словом (поділ на склади, звуковий та звуко-буквенний аналіз). 6. Збагачення словника та розвиток зв’язного мовлення. |
1. Помилки на рівні букви і складу. |
1. Слово |
1) Утворіть слова і запишіть їх у зошит |
1) Прочитай текст. Поділи його на речення. Добери заголовок. Запиши. Постав потрібні розділові знаки в кінці речень. 2) Прочитай речення. Розташуй їх так, щоб вийшов зв’язний текст. Добери до нього заголовок. Запиши. 3) Склади й запиши текст із деформованих речень. Постав розділові знаки. |
Мета: активізувати знання дітей про речення; формувати усвідомлення речення як групи слів, що виражає закінчену думку; розвивати навички логічної побудови речень. |