Розвивайте мову, рідну та чудову
Скоромовки - логопедичні чистомовки
Чистомовки
Ла-ла-ла: Алла дівчинка мала. Ли-ли-ли: В гост ми до неї йшли. Ло-ло-ло: В Алли тісто підійшло. Ла-ла-ла: Пирогів вона спекла. Л’є-л’є-л’є: Чаю Аллочка нал’є. Лі-лі-лі: Ось лимони на столі. Лю-лю-лю: Дуже кисле не люблю.
Ло-ло-ло: Снігом землю замело. Ля-ля-ля: Стала білою земля. Лі-лі-лі: Ось замети чималі.
Ра-ра-ра: Дуже рада дітвора. Ар-ар-ар: Ми поїдем в зоопарк. Ро-ро-ро: Доберемось на метро. Ру-ру-ру: В зоопарку кенгуру. Ру-ру-ру: Риє кріт собі нору. Ру-ру-ру: Заєць обдира кору. Ра-ра-ра: Закінчилас ... Читати далі » |
Рекомендуємо правила роботи над скоромовками: 1. При індивідуальній роботі з учнем. х Логопед повільно читає скоромовку. х Пропонує учневі подумати, про що говориться у скоромовці. х Пропонує прослухати, які слова звучать однаково. х Учень промовляє скоромовку повільно уголос, намагається запам’ятати. х Учень промовляє скоромовку пошепки кілька разів: спочатку повільно, потім швидше. х Після цього промовляє скоромовку кілька разів у прискореному темпі. х Наприкінці можна влаштувати змагання учня і логопеда: хто швидше та чіткіше вимовить скоромовку. 2. При груповій роботі. х Учитель читає скоромовку, чітко артикулюючи. х Учні слухають та повторюють скоромовку кілька разів, намагаючись запам’ятати. х За вказівкою вчителя школярі хором повторюють, намаг ... Читати далі » |
Вступ |
Переглядів:
627
|
|
Дата:
15.04.2016
|